Klantgericht communiceren en cross selling

Het is belangrijk dat uw medewerkers vriendelijk en efficiënt werken. Maar sales- en klantgerichtgericht werken gaat verder. Klantgericht communiceren wil zeggen dat medewerkers zich voortdurend bewust zijn van hun belangrijke rol in vraag en aanbod. Dat zij  bepaalde vragen en signalen op een commerciële wijze gebruiken om te profiteren van een tevreden klant én een (extra) order.  Het ontwikkelen van gevoel hiervoor, intitiatief durven nemen, het stellen van de juiste vragen. Allemaal onderdeel van onze training waar ook cross- en upselling aan bod komt.

Leerdoelen

  • Klantgericht werken en omgaan met klachten
  • Doorvragen en open vragen stellen
  • Acties en nieuwe producten in de markt promoten
  • Omgaan met tegenwerpingen
  • Te verlenen service benadrukken en durven te verkopen

Training
Individuele in company trainingen van 3 tot 4 uur per medewerker voor maximaal 3 personen. Of in company groepstraining bestaande uit een dagdeel theorie en een dagdeel praktijk. Groepsgrootte maximaal 8 personen.

Informatie aanvragen

Share