Telefoontraining voor telefonistes

De telefoon is het meest gebruikte communicatiemiddel. Vaak is het voor de beller een eerste kennismaking met uw bedrijf. Hoe belangrijk is dan die eerste indruk die u geeft! En daarvoor krijgt u maar één kans.

Het is niet makkelijk om als werknemer zelf te moeten bedenken wat de bedrijfsfilosofie, de gewenste omgangsvormen en de mate van service is die wordt verwacht. En dat is de allerbeste reden om deze ‘visitekaart’ goed vorm te geven voor een optimale, gecontroleerde en zelfverzekerde presentatie van uw bedrijf.

Leerdoelen   

  • Professioneel de telefoon aannemen en doorverbinden
  • Praten met een glimlach
  • Oefenen met een melodieuze stem
  • Namen van klanten kennen
  • Luisteren en doorvragen voor foutloos doorverbinden
  • Ook interne telefoontjes professioneel behandelen
  • Dagelijkse werk is uitgangspunt

Profiteer extra door de leerdoelen en praktijkcases kosteloos aan te passen aan uw organisatie en/of protocollen

Training
Deze incompany training kan zowel individueel als in groepsverband worden gegeven. Bij een individuele training worden theorie en praktijk gecombineerd in 1 dagdeel. Bij een groepstraining starten wij  met de theorie 1 dagdeel, gevolgd door 1 dagdeel praktijk.
Groepsgrootte maximaal 10 personen.

Informatie aanvragen

Share